Вакансії

Шановні наші майбутні претенденти на місце в нашу команду!

Персонал клініки Люмі-Дент

Хочемо представити Вам нашу дружну сім'ю – професійну команду мережі стоматологічних клінік «Люмі-Дент».
На сьогоднішній день ми найпрогресивніша мережа стоматологічних клінік в Києві і Україні. Ми активно розширюємося - кожні 2 роки ми відкриваємо нову стоматологічну клініку і збільшуємо кількість стоматологічних крісел на 3 одиниці.

Ми працюємо тільки з провідним і професійним стоматологічним обладнанням - комп'ютерний томограф, лазери, стоматологічні мікроскопи, комп'ютерна анестезія в кожному кабінеті, озон, система PRF і плазмоліфтінга, внутірішньоротові сканери.

І нарешті – власна суперсучасна працююча цифрова зуботехнічна лабораторія прямо у нас в клініці, яка обладнана новітнім фрезером, сканером та іншою технікою.

Наша мережа клінік «Люмі-Дент» лідер зубної імплантації в Україні – це визнають українські постачальники імплантів Штрауман, Neobiotech, Mega Gen. Щодня виконуємо не менше 8 операцій по імплантації зубів.

Ми ніколи не зазнавали труднощів з пацієнтами – запис всіх наших докторів заповнений більш ніж на 2 тижні вперед. Більшість наших клієнтів приходять до нас за рекомендаціями.

На сьогоднішній день колектив клініки «Люмі-Дент» становить 100 осіб, далі ми рішуче налаштовані розширяти наш штат, і не збираємося зупинятися на цьому!

Наша команда - це професіонали своєї справи, ми не шкодуємо коштів для підвищення рівня кваліфікації фахівців кожного рангу.

І тепер, ми шукаємо в нашу команду тебе, людину у якої:

  • Горить вогонь в очах;
  • Є прагнення постійно розвиватися;
  • Є усвідомлення того, що більше успіху він доб'ється працюючи в команді;
  • Чесність, відкритість, позитивний погляд на життя, пунктуальність і працьовитість – це гасло по життю.

Якщо все вище перераховане – це про Вас – станьте членом нашої дружної, згуртованої і професійної команди прямо зараз!
Приходьте до нас і переконайтеся самі – альтернативу команді «Люмі-Дент» знайти складно! 

Офіційне працевлаштування!!!

 Кого ми шукаємо зараз:

 

Інспектор з кадрів

Успішний кандидат має:

  • Закінчену вищу освіту;
  • Досвід роботи інспектором з кадрів від 3-х років в компаніях з чисельністю від 100 співробітників;
  • Відмінне знання КЗпП України та інших законодавчих актів (стежить за змінами в законодавстві);
  • Впевнений користувач ПК (MS Office - досконало, 1С: 8.3 Зарплата + Кадри);
  • Доброзичливість і позитивне ставлення до людей;
  • Аналітичний склад розуму, гарні комунікативні навички, організованість, пунктуальність;
  • Грамотну усну і письмову мову, увага до деталей.

Обов'язки на даній посаді:

  • Ведення кадрового діловодства в повному обсязі;
  • Складання наказів з особового складу. Ведення і оформлення особистих справ;
  • Заповнення, ведення та облік трудових книжок;
  • Надання в бухгалтерію сукупних даних для розрахунку заробітних плат. Оформлення листків непрацездатності. Складання та ведення табелів робочого часу;
  • Складання графіків відпусток і штатного розкладу;
  • Оформлення довідок з місця роботи;
  • Ведення реєстрів (наказів, трудових договорів, трудових книжок тощо);
  • Підготовка звітів в державні органи (статистика, повідомлення про прийом до податкової, центр зайнятості і т.п.);
  • Підготовка різних форм звітів для керівника;
  • Консультація співробітників з кадрових питань відповідно до КЗпП України та інших законодавчих актів;
  • Участь в розробці та впровадженні внутрішніх документів компанії.

Високий рівень заробітної плати (15 000 грн)

 

Бухгалтер

Обов'язки:

  • Робота з клієнт-банком (Приватбанк)
  • Робота з РРО (складання касової звітності, ведення касової книги, розрахунок ліміту каси, забезпечення і контроль норм касової дисципліни, контроль за правильністю використання РРО, реєстрація книги КОРО в ДПІ, контроль правильності ведення книги КОРО);
  • Облік ТМЦ, необоротних активів, основних засобів, електронне адміністрування ПДВ. Обробка і облік первинної документації. Контроль документації і взаєморозрахунків з контрагентами, відображення всіх операцій на рахунках бухгалтерського обліку. Оформлення авансових звітів;
  • Уміння працювати з великими обсягами даних. Впевнене використання Excel при аналізу даних;
  • Обробка і контроль табелів обліку робочого часу, нарахування зарплати (лікарняні, відпустки). Здача всієї звітності по зарплаті в ДПІ та фонди;
  • Надання даних і документів для Головного бухгалтера. Виконання доручень Головного бухгалтера.

Вимоги:

  • Вища освіта (Бухгалтерський облік / Аудит; Фінанси; Економіка);
  • Досвід роботи - від 5 років. Сфера діяльності: роздрібна торгівля, виробництво, будівництво (буде перевагою);
  • Знання чинного законодавства (П(С)БО, ПКУ);
  • Впевнений користувач 1С (8.2; 8.3), Медок, клент-банк;
  • Знання програмного забезпечення (Microsoft Office);
  • Знання бухгалтерського обліку ФОП і ТОВ на єдиному податку, заповнення книг обліку доходів;
  • Уміння контролювати виконання поточних завдань. Перевагою буде вміння працювати в режимі багатозадачності і вміння розставляти пріоритети;
  • Уміння працювати в команді за корпоративними правилами і нормами.

Високий рівень заробітної плати (15 000 грн)

 

Зубний технік

Вимоги:

  • Профільна медична освіта (спеціальність зубний технік);
  • Наявність сертифікатів в області цифрової стоматології, сертифікатів за фахом, курси та семінари по зуботехнічних справі;
  • Досвід роботи від 3 років;
  • Робота з безметаловими конструкціями, протезування на імплантатах;
  • Знання програми «Exocad»;
  • Робота з хірургічними шаблонами;
  • Віртуальне 3D моделювання;
  • Цифровий друк ортопедичних конструкцій;
  • Робота з зуботехнічними фрезерами;
  • Сканування моделей і відбитків;
  • Ідеальне відчуття форми і кольору;
  • Перевага знаючим англійську мову.

Графік роботи - повна занятість, 5/2, з 09:00 до 18:00.

Гідна і конкурентоспроможна заробітна плата (від 20 000 грн) 

 

Асистент стоматолога

Вимоги:

  • Середня медична освіта за спеціальностями: сестринська справа, лікувальна справа або стоматологія;
  • Досвід роботи в стоматології вітається;
  • Бажано проживання на лівому березі;
  • Володіння ПК на рівні активного користувача;
  • Студенти і лікарі - інтерни не розглядаються.

Обов'язки:

  • Підготовка робочого місця лікаря до прийому пацієнтів;
  • Прибирання медичного кабінету після прийому;
  • Участь в лікуванні пацієнтів за принципом «роботи в чотири руки»;
  • Ведення медичної документації;
  • Графік роботи позмінно.

 Високий рівень заробітної плати (13 500 грн)

 

Адміністратор-касир

Вимоги:

  • Досвідчений користувач ПК (MS Office Word, Excel, Powerpoint);
  • Досвід роботи з оргтехнікою;
  • Вільне та грамотне володіння російською та українською мовами;
  • Знання англійської на рівні вище середнього intermediate + (обов'язково);
  • Презентабельний зовнішній вигляд, знання бізнес-етикету і правил ділового спілкування, клієнтоорієнтованість;

Обов'язки:

  • Відповіді на телефонні дзвінки;
  • Консультація по послугах клініки і їх вартості;
  • Запис пацієнтів на прийом;
  • Зустріч пацієнтів;
  • Проведення послуг в 1С;
  • Ведення розрахунків з пацієнтами;
  • Робота зі страховими пацієнтами та страховими компаніями;
  • Ведення журналів по роботі з лабораторіями.

Графік роботи:

2 дні через 2, з 7:00 до 21:00
Офіційне оформлення.

Високий рівень заробітної плати (від 13 500 грн)  

 

Резюме на дані вакансії прохання відправляти на пошту клініки «Люмі-Дент»:   

  lumidentkiev@gmail.com


Записатися на співбесіду Ви можете за телефонами

063-437-11-02

044-383-22-88      (многоканальний)

097-765-22-88

093-765-22-88

050-765-22-88

Чекаємо на Вас!

Територіальне місце роботи: м. Київ, масив Позняки, вул. А.Ахматової, 14-а.

Будемо раді співпраці.

Наші лікарі
Навігація
Записатися на прийом
Ваше ім'я
Ваш телефон *
Мета візиту

1 голосов, оценка: 5 из 5

Сподобалася сторінка? - Розкажи друзям!