8:00 - 21:00
ua
2

Процедура подання скарг

 

Відповідно до статті 40 Конституції України, усі мають право направляти індивідуальні письмові звернення або особисто звертатися до органів управління, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Порядок реалізації цього права визначений Законом України «Про звернення громадян».

Подавати скаргу керівникові компанії можна на рішення, дії або бездіяльність підпорядкованих йому осіб.

Скаргу можна подати декількома способами:

  • особисто директору компанії за адресою: м. Київ, вул. Анни Ахматової 14-А;
  • телефоном 044-3832288;
  • листом на електронну пошту ;
  • звичайною поштою за адресою: 02055 , м. Київ, вул. Анни Ахматової 14-А, ТОВ "Стоматологія Люмі-Дент".

У зверненні слід зазначати

  1. Прізвище, ім’я та по батькові;
  2. Поштовий індекс та адресу для надання відповіді;
  3. ФІО співробітника (якщо Вам це відомо);
  4. У чому конкретно полягає суть порушення Ваших прав;
  5. Коли або в який строк допущено порушення Ваших прав;
  6. Яких заходів Ви вживали для поновлення Ваших прав;
  7. Чи зверталися Ви за захистом порушених прав до суду?;
  8. Суть Вашого прохання, звернення;
  9. Дату та власноручний підпис.

 

*У разі звернення в інтересах третіх осіб потрібно надавати копії документів, що посвідчують повноваження на представництво їхніх інтересів.

Строки розгляду скарги

Усі звернення, в тому числі скарги, розглядаються в тридцятиденний термін  з моменту отримання.

Дата публікації: 29.04.2025
Дата редагування: 29.04.2025
Відгуки про нас
Дивитися більше
1 голосів, оцінка: 5 з 5
Поки не піднялися ціни - запишіться на безкоштовну консультацію! Поки не піднялися ціни - запишіться на безкоштовну консультацію!
Це обов'язкове поле

Записатися на безкоштовну онлайн консультацію